مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 18:072022-02-23اقتصادي

«تولید مبتنی بر دانش» محور برنامه های استان همدان خواهد بود


تولید مبتنی بر دانش، ظرفیت سنجی، بازاریابی و ایجاد بازار تولید در داخل و صادرات محور بودن تولید، محور برنامه ها و اقدامات در استان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ریاست جمهوری در عرصه تولید اشاره کرد و افزود: سهمیه 23 هزاری اشتغال که در این عرصه برای استان همدان در نظر گرفته شده، سقف آمال و آرزوهای ما نیست و این تنها یک عدد است؛ در این مسیر صبر، تلاش و پشتکار و جدیت مدیران نیاز است تا بتوانیم بهتر در عرصه اشتغال و تولید استان پیش رویم.

استاندار همدان به وضعیت شهرستان های استان نیز پرداخت و گفت: قطعاً تمامی شهرستان های همدان در برخی از مزایا مشترک و در برخی موارد منحصر به فرد هستند.

قاسمی فرزاد به موقعیت شهر لالجین در حوزه سفال، مبل و منبت و انگور ملایر، گردوی تویسرکان وغیره اشاره کرد و افزود: در شهرستان های همدان، موقعیت های جهانی و مزیت های بسیاری وجود دارد بدین ترتیب در برنامه های تدوین شده استان برای سال 1401 با توجه به تمدید برنامه ششم توسعه پیش خواهیم رفت.

وی با تصریح بر اینکه بنا بود در استان برنامه ای 4 ساله بر اساس برنامه هفتم توسعه تدوین شود، اما حال با توجه به تمدید برنامه ششم توسعه پیش می رویم، اضافه کرد: در این زمینه، برای سال 1401 برنامه ای مجزا و مبتنی بر رویکردهای برنامه ششم توسعه با نگاه به تولید و مبتنی بر آمایش سرزمین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تولید مبتنی بر دانش» محور برنامه های استان همدان خواهد بود

«تولید مبتنی بر دانش» محور برنامه های استان همدان خواهد بود