مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 15:022022-02-23سياسي

ایجاد معاونت گردشگری در استان یزد برای اولین بار در کشور


استاندار یزد با بیان این که گردشگری در صدر لیست بلند ممسائل استان قرار دارد، از اخذ موافقت اولیه برای ایجاد معاونت گردشگری در استان یزد برای اولین بار در کشور خبر داد.

- استاندار یزد در معارفه مدیر کل جدید میراث فرهنگی خبر داد ایجاد معاونت گردشگری در استان یزد برای اولین بار در کشور ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این که گردشگری در صدر لیست بلند ممسائل استان قرار دارد، از اخذ موافقت اولیه برای ایجاد معاونت گردشگری در استان یزد برای اولین بار در کشور خبر داد.

مهران فاطمی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی استان یزد که در مجموع باغ جهانی دولت آباد یزد برگزار شد، از سید مصطفی فاطمی به عنوان مدیری خوب، مجرب و صاحب دانش، مودب و متین یاد کرد و گفت: البته حضور الان ایشان نیز در وزارت میراث فرهنگی، یک فرصتی بزرگ برای گردشگری کشور است که نمونه بارز آن برگزاری نمایشگاه گردشگری کشور بود که مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

وی یکی از ویژگی های فاطمی را اتصال و هماهنگی ایجاد شده از سوی او در بین فعالان گردشگری خواند و گفت: قطعاً همین ویژگی ها باعث شده تا امروز این خیل عظیم به پاس تلاشهایشان در اینجا گردهم آیند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جدا شدن آقای آخوندی از حوزه استانداری نیز برای ما سخت بود ولی نظر به این که گردشگری یک اولویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد معاونت گردشگری در استان یزد برای اولین بار در کشور

ایجاد معاونت گردشگری در استان یزد برای اولین بار در کشور