مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 14:022022-02-23اجتماعي

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری در قالب خریدهای اینترنتی نوروزی


کلاهبرداران پس از ثبت سفارش ، خریداران را به درگاه های جعلی پرداخت موسوم به فیشینگ هدایت می کنند و با این طریق از هموطنان کلاهبرداری می کنند.

- کلاهبرداران پس از ثبت سفارش ، خریداران را به درگاه های جعلی پرداخت موسوم به فیشینگ هدایت می کنند و با این طریق از هموطنان کلاهبرداری می کنند.

​معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور با هشدار درباره کلاهبرداری در قالب خریدهای اینترنتی نوروزی، از افزایش جرایم در اینستاگرام و ایجاد پیج ها و کانال های فروشگاهی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سرهنگ رامین پاشایی در این باره، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و افزایش خریدهای نوروزی نظر به رعایت توصیه های بهداشتی مسئولان مربوط مبنی بر کاهش تردد های غیر ضروری در سطح معابر شهری و استقبال عمومی هموطنان برای تهیه و تدارک مایحتاج مورد نیاز یکی از بسترهای جذاب و پر مخاطب ثبت سفارش، صفحات فروشگاهی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

وی افزود: متاسفانه به علت ساماندهی مشاغل متعدد فعال در پلتفرم شبکه های اجتماعی اینستاگرام و یا سایر کانال های پیام رسان غیر بومی بستر مناسبی را برای وقوع کلاهبرداری مالی از هموطنان شده و همه روز پرونده ها و شکواییه های قضایی متعددی به مراجع قضایی و انتظامی کشور به خصوص پلیس فتا تحمیل می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری در قالب خریدهای اینترنتی نوروزی

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری در قالب خریدهای اینترنتی نوروزی