مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 12:272022-02-23حوادث

کشف 20 کیلوگرم باروت در فردیس/15 نفر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی ملارد از عملیات مشترک پلیس ملارد و فردیس خبر داد و گفت: طی این عملیات 20 هزار عدد مواد محترقه و 20 کیلو باروت کشف و 15 نفر دستگیر شدند.

- ، سرهنگ منصور خدایی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از کشف مواد محترقه در عملیات مشترک پلیس ملارد و فردیس خبر داد و اظهار داشت: برابر گزارش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ملارد با اقدامات اطلاعاتی در طول 4 روز گذشته تعدادی از افراد که در این رابطه فعالیت داشتند زیر رصدهای اطلاعاتی قرار گرفتند.

وی افزود: پس از شناسایی شخص تولیدکننده، گرداننده و توزیع کننده شبکه ساخت و ساز مواد خطرناک محترقه، رسیدگی به موضوع در دستور کار گرفت.

فرمانده انتظامی ملارد عنوان داشت: پس از انجام تحقیقات دو انبار در شهرستان فردیس شناسایی که با هماهنگی قضایی و انتظامی دو اکیپ از عوامل پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان ملارد و پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان فردیس به محل مذکور اعزام و سوژه در حین تخلیه بار مواد محترقه دستگیر شد.

خدایی در ادامه گفت: در بازرسی های صورت گرفته از محل حدود 20 هزار عدد مواد محترقه و 20 کیلو باروت و اکلیل و سرنج کشف که در این راستا یک نفر متهم به همراه چهارده نفر اتباع بیگانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 20 کیلوگرم باروت در فردیس/15 نفر دستگیر شدند

کشف 20 کیلوگرم باروت در فردیس/15 نفر دستگیر شدند