مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:322022-02-23سياسي

لزوم بررسی توانایی های کودکان استثنایی


استاد مددکاری اجتماعی با اشاره به نقش مددکاران در تربیت کودکان خاص گفت: توانایی ها و محدودیت های کودک استثنایی باید مورد بررسی قرار گیرد و روابط او با دیگران نیز باید دیده شود و با بهره گیری از روش های مختلف، - کودک باید به عنوان فردی مطالبه گر در جامعه فعالیت داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادر پوراصغریان، روز چهارشنبه در چهارمین کنگره آنلاین بین المللی و سی و ششمین همایش مددکاری اجتماعی در ایران به مناسبت روزهای ملی و جهانی مددکاری اجتماعی با موضوع مددکاری اجتماعی و ادغام اجتماعی در سخنرانی خود با عنوان ادغام اجتماعی کودکان و افراد با نیازهای ویژه افزود: مددکار اجتماعی دارای نقش جامعه شناس کاربردی، مربی و معلم است که در حوزه آموزش توانبخشی و ارزیابی اولیه و خروجی می تواند بسیار اثرگذار باشد.

این استاد مددکاری اجتماعی تصریح کرد: مددکاری به عنوان یک تخصص و مهارت مطرح است.

توانایی ها و محدودیت های کودک استثنایی باید مورد بررسی قرار گیرد و روابط او با دیگران نیز باید دیده شود و با بهره گیری از روش های مختلف، کودک باید به عنوان فردی مطالبه گر در جامعه فعالیت داشته باشد.

وی اظهار کرد: کودک استثنایی باید بتواند در شناخت قوانین، کسب و کار و اشتغال و عضویت در انجمن ها سهم نقش داشته و در جامعه حضور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بررسی توانایی های کودکان استثنایی

لزوم بررسی توانایی های کودکان استثنایی