مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-23حوادث

25 نفر از مخلان امنیت عمومی در آذربایجان شرقی دستگیر شدند


25 نفر از اراذیل و اوباش که در یکی از خانه های ویلایی یکی از روستاهای بخش خواجه آذربایجان شرقی تجمع کرده بودند، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس حوزه قضایی بخش خواجه گفت: 25 نفر از اراذیل و اوباش که در یکی از خانه های ویلایی یکی از روستاهای بخش خواجه آذربایجان شرقی تجمع کرده بودند، به وسیله یگان ویژه و پلیس اطلاعات استان دستگیر شدند.

سلمان لطفی در جمع خبرنگاران، با اشاره به دستگیری تعدادی از مخلان امنیت عمومی و ارازل و اوباش در بخش خواجه استان آذربایجان شرقی، بیان کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده با دادستان مرکز استان و دستورات قضایی لازم 25 نفر از اراذیل و اوباش که در یکی از خانه های ویلایی یکی از روستاهای بخش خواجه تجمع کرده بودند، بوسیله یگان ویژه و پلیس اطلاعات استان دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد با تجمع در محل مذکور اقدام به اقدامات هنجارشکنانه کرده بودند.

رییس حوزه قضایی بخش خواجه اضافه کرد: از افراد بازداشت شده چندین قبضه سلاح سردشامل چاقو و قمه و افشانه و دستبند یکبار مصرف کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اکثر افراد دستگیر شده داری سوابق کیفری هستند، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و تحقیقات ادامه داشته و متهمان با صدور قرار مقتضی به زندان تبریز اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 نفر از مخلان امنیت عمومی در آذربایجان شرقی دستگیر شدند

25 نفر از مخلان امنیت عمومی در آذربایجان شرقی دستگیر شدند