مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 22:472022-02-22اقتصادي

پساب تصفیه خانه کارخانه های مهاباد به دریاچه ارومیه منتقل می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: طرح انتقال پساب تصفیه خانه کارخانه های جاده مهاباد به دریاچه ارومیه، تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.

- ، مهندس یاسر رهبردین در جریان بازدید از مراحل اجرایی خط انتقال پساب تصفیه شده کارخانجات جاده مهاباد اظهار کرد: عملیات اجرایی خط انتقال پساب کارخانه های جاده سنتو مهاباد، شامل سه کارخانه اروم آدا، ترش نارین و سیب تاک به منظور انتقال به پیکره دریاچه ارومیه و مصارف صنعتی به اتمام رسیده است و تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: از بیست و یک مهرماه 1400 عملیات اجرایی این طرح با حضور مقامات استانی شروع شده و در کمتر از 4 ماه، پیمانکار طرح عملیات اجرایی به خوبی پیش برده است و برای آن 90 میلیارد ریال هزینه کرده است.

رهبردین افزود: 4.

7 کیلومتر لوله گذاری از محل خروجی پساب تصفیه شده تا خروجی روستاهای در مسیر و آزادسازی حریم نهر موجود انجام شده است و با لایروبی دو کیلومتر انتهایی مسیر نهر طی روزهای آینده پروژه به اتمام می رسد و تا پایان سال به بهره برداری کامل خواهد رسید.

پساب این سه کارخانه ها از داخل اراضی زراعی و داخل روستاهای موجود مشکلات زیست محیطی بسیاری در عرصه بهداشت و کشاورزی ایجاد کرده بود که با بهره برداری کامل از این طرح هم مشکلات بهداشتی حل می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پساب تصفیه خانه کارخانه های مهاباد به دریاچه ارومیه منتقل می شود

پساب تصفیه خانه کارخانه های مهاباد به دریاچه ارومیه منتقل می شود