مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 19:572022-02-22سياسي

خاستگاه تعزیه استان کرمان معطر به عطر شهید گمنام می شود


پیکر مطهر شهید گمنام در روستای ده زیار خاستگاه تعزیه استان کرمان تشییع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مردم روستای ده زیار برای چندمین سال متوالی میزبان پیکر مطهر شهید گمنام در خاستگاه تعزیه استان کرمان می شوند و همچنان آرزوی حضور همیشگی و با برکت شهید گمنام و تدفین شهید در روستا را دارند.

هوشنگ انکوتی مسئول هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده زیار گفت: با توجه به درخواست خادمان هیئت به مسئولان مربوطه در استان این افتخار نصیبمان شد که پیکر مطهر شهید گمنام به ده زیار بیاید.

وی با بیان اینکه از زمان پخش شدن خبر حضور معنوی شهید گمنام و تشییع پیکر شهید در ده زیار مردم روستا به ویژه جوانان روستا برای فضاسازی و استقبال از شهید پای کار آمدند و حال و هوای بسیار معنوی بر روستا حاکم است افزود: بار دیگر حال و هوای دوران دفاع مقدس و آن شور و نشاط معنوی در روستا حاکم شده است.

مسئول هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده زیار اظهار داشت: آیین تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در ده زیار چهارشنبه چهارم اسفند از ساعت 18:30 از سقاخانه و دارالشفای حضرت ابوالفضل (ع) به سمت مسجد مقدس حضرت جوادالائمه (ع) روستا برگزار می شود و بعد از آن ویژه برنامه در محضر شهیدان با حضور شهید گمنام در محل مسجد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاستگاه تعزیه استان کرمان معطر به عطر شهید گمنام می شود

خاستگاه تعزیه استان کرمان معطر به عطر شهید گمنام می شود