مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 18:122022-02-22سياسي

وضعیت نگهداری و عقیم سازی سگ های بلاصاحب در خراسان جنوبی پیگیری می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بر ساماندهی وضعیت نگهداری، واکسیناسیون و عقیم سازی سگ های بلاصاحب در استان تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بر ساماندهی وضعیت نگهداری، واکسیناسیون و عقیم سازی سگ های بلاصاحب در استان تأکید کرد.

علیرضا عباس زاده، امروز سه شنبه 3 اسفند در کارگروه کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان گفت: یکی از مشکلات اجتماعی و در عین حال مسئله بهداشتی و روانی موجود در جامعه امروز بحث کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در خراسان جنوبی بعد از سال 97، امروز برای اولین بار کار گروه با حضور دستگاه های اجرایی متولی با هدف کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان تشکیل شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: چندماه پیش شاهد فوت پسر بچه ای در روستای امیرآباد بیرجند به خاطر حمله سگ های ولگرد بودیم.

عباس زاده افزود: موانعی در کنترل جمعیت این حیوانات وجود داشته است که با همکاری دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری و اداره کل دامپزشکی استان رفع می شود.

وی گفت: هم اکنون دو مرکز نگهداری سگ های ولگرد در شهرستان بیرجند و قاین فعال است و مهم ترین مسئله این مراکز باید ساماندهی، جمع آوری و نگهداری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نگهداری و عقیم سازی سگ های بلاصاحب در خراسان جنوبی پیگیری می شود

وضعیت نگهداری و عقیم سازی سگ های بلاصاحب در خراسان جنوبی پیگیری می شود