مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:072022-02-22سياسي

بهره گیری از ظرفیت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برای کاهش آلایندگی کارخانه ها


مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان و ورزنه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو با اشاره به آلودگی هوای اصفهان، - نماینده مردم اصفهان و ورزنه از برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت علمی تولید شده در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برای کاهش آلایندگی کارخانه های این استان خبر داد.

مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان و ورزنه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو با اشاره به آلودگی هوای اصفهان، گفت: در مساله استفاده از مازوت در نیروگاه های اطراف اصفهان به ویژه نیروگاه شهید منتظری و نیروگاه اصفهان، بازدید هایی از طرف من یا همکاران صورت گرفته است.

طغیانی با بیان اینکه امیدواریم شاهد مازوت سوزی بیشتری در اطراف اصفهان نباشیم، گفت: علاوه بر مازوت، آلاینده های دیگری نیز هستند که اگرچه به اندازه مازوت آلایندگی ندارند، اما درباره کنترل این آلاینده ها هم در حال پیگیری هستیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری می کنیم که نیروگاه ها به کنترل کننده های آلودگی مجهز شوند، گفت: برای اینکه بتوانیم صنایع استان را به صنایع سبز تبدیل کنیم، از ظرفیت شهرک علمی و تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان اصفهان می توانیم استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برای کاهش آلایندگی کارخانه ها

بهره گیری از ظرفیت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برای کاهش آلایندگی کارخانه ها