مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-22اجتماعي

بزودی طرح جامع مرزهای سومار، شوشمی و شیخ صله تصویب نهایی می شود


معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: به زودی طرح جامع سه مرز سومار، شوشمی و شیخ صله تصویب نهایی خواهد شد.

- بزودی طرح جامع مرزهای "سومار، شوشمی و شیخ صله" تصویب نهایی می شود ایسنا/کرمانشاه معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: به زودی طرح جامع سه مرز "سومار، شوشمی و شیخ صله" تصویب نهایی خواهد شد.

سید زاهدین چشمه خاور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در تیرماه سال 1398 مرزهای سومار در گیلانغرب، شوشمی در نوسود و شیخ صله در ثلاث باباجانی بر اساس مصوبه هیات وزیران به عنوان مرز رسمی شناخته شدند، افزود: برای اینکه بتوانیم خدمات بهتری در این مرزها که تا قبل از این مصوبه به صورت بازارچه مرزی فعالیت داشتند ارائه بدهیم، دو برنامه کوتاه مدت و بلندمدت را برای هر سه مرز تعریف کردیم.

وی ادامه داد: برنامه کوتاه مدت برای مدت چهار، پنج سال و تا زمانی است که بتوانیم پایانه های مسافری و تجاری را در این سه مرز مستقر کنیم.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه یکی از بخش های برنامه کوتاه مدت را استقرار سایت های موقت مسافری و کالا در این مرزها اعلام کرد و یادآور شد: برای این منظور در هر سه مرز فضایی 700 مترمربعی در نظر گرفته شده ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی طرح جامع مرزهای سومار، شوشمی و شیخ صله تصویب نهایی می شود

بزودی طرح جامع مرزهای سومار، شوشمی و شیخ صله تصویب نهایی می شود