مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:222022-02-22سياسي

10 سال مستندسازی به سبک «ثریا»/ رسانه بدون عدالت خواهی رسانه نیست


محسن مقصودی تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی «ثریا» با اشاره به کارنامه 10 ساله این برنامه تأکید کرد رسانه ای که به دنبال عدالتخواهی نباشد، - خبرنگار مهر ، نشست رسانه ای عوامل برنامه تلویزیونی ثریا با حضور عوامل این برنامه و خبرنگاران صبح امروز سه شنبه سوم اسفندماه در اداره کل روابط عمومی صداوسیما برگزار شد.

محسن مقصودی تهیه کننده و مجری ثریا درباره این برنامه که عمر آن به 10 سال رسیده است، بیان کرد: ثریا همیشه تم عدالتخواهی و مبارزه با فساد را داشته و گروه برنامه ساز ما همیشه اعتقاد داشته است که رسانه ای که عدالت خواه نباشد اصلاً رسانه نیست.

وی با اشاره به آثاری که تاکنون ساخته شده است اظهار کرد: ما درباره موضوعات مختلفی برنامه ساختیم و فاصله طبقاتی از موضوعاتی بود که برنامه ثریا درباره آن مستندهای مختلفی ساخته و سعی کرده ریشه های منتهی به فاصله طبقاتی و یا قوانین موجود را بررسی کند.

مقصودی اضافه کرد: همچنین در حوزه های دیگر مثل سیل سیستان و لرستان، کرونا ، مدافعان سلامت، فناوری و قهرمانان دفاعی مستند ساخته ایم.

در حوزه اجتماعی یعنی بی عدالتی و اعتیاد مستندهای خوبی ساخته شده که دروازه غار از این جمله است و همچنین اتفاق های خوبی هم بعد از آن رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 سال مستندسازی به سبک «ثریا»/ رسانه بدون عدالت خواهی رسانه نیست

10 سال مستندسازی به سبک «ثریا»/ رسانه بدون عدالت خواهی رسانه نیست