مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-22اقتصادي

اختصاص4ونیم میلیاردی به نیازمندان حادثه دیده از سیل اخیر لامرد


4ونیم میلیارد تومان اقلام ضروری به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) حادثه دیده از سیل اخیر در لامرد اختصاص داده شد.

- ، اظهار داشت: در پی بارش های سیل آسای اخیر در لامرد و تخریب تعدادی از منازل مسکونی و همچین از بین رفتن ملزومات ضروری خانوارهای تحت پوشش این نهاد حمایتی اقلام ضروری توزیع و در اختیار آنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این مهم از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) مرکز با همکاری بنیاد مستضعفان انجام شده است اظهار داشت: قریب به 11 قلم کالاهای ضروری اعم از تلویزیون، یخچال، فرش، آبگرمکن، بخاری، کولرگازی، سرویس تفلون و… بوده است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی امداد کمک به محرومان و نیازمندان است اظهار داشت: آغاز و استمرار فعالیت کمیته امداد امام (ره) با تمرکز بر امدادرسانی و حمایت از افراد و خانواده های نیازمند با رعایت کرامت انسانی و عزت نفس آنان می باشد.

علوی افزود: حمایت هدفمند و ترویج فرهنگ کار میان افراد و خانواده های تحت پوشش، تلاش برای پیشگیری از تولید نظام یافته فقر در کشور، کمک به بهبود فضای کسب و کار و اشتغال پایدار اقشار نیازمند از دیگر اهداف این نهاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص4ونیم میلیاردی به نیازمندان حادثه دیده از سیل اخیر لامرد

اختصاص4ونیم میلیاردی به نیازمندان حادثه دیده از سیل اخیر لامرد