مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 02:422022-02-21دانش

انجام مارکتینگ تا تشخیص بیماری ها با مردمک تاریک


مردمک تاریک فناوری ای است که توسط گروهی از محققان دانشگاه فردوسی مشهد از طریق سیستم بینایی در دستگاهی برای رهگیری حرکات چشم به کار گرفته شده است؛ - "مردمک تاریک" فناوری ای است که توسط گروهی از محققان دانشگاه فردوسی مشهد از طریق سیستم بینایی در دستگاهی برای رهگیری حرکات چشم به کار گرفته شده است؛ این دستگاه پرکاربرد از حوزه علوم شناختی تا مارکتینگ مورد استفاده قرار می گیرد و هم اکنون 12 دستگاه از این سیستم برای کاربردهای آزمایشگاه به دانشگاه ها عرضه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیستم رهگیری چشم بینا، برای ردیابی مرکز مردمک در کاربردهای آزمایشگاهی و کلینیکی به منظور دریافت داده های چشمی در انسان و نخستیان، از ابزارهای تحقیقاتی در حوزه های روانشناسی، سایکوفیزیک، بازاریابی، زبان شناسی و علوم شناختی است.

این سیستم پر کاربرد در دستور کار یکی از شرکت های فناور مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه فردوسی مشهد قرار گرفته است.

این سیستم با توانایی پردازش یک یا هر دو مردمک چشم به منظور رهگیری نقطه نگاه در حالت سرثابت نسبت به دوربین، با سرعت و دقت بالا طراحی و پیاده سازی شده است.

این محققان روش مردمک سیاه را در این سیستم به کار بستند و از اجزایی چون ابزار تعیین ناحیه مردمک، چندین فیلتر مردمک (تعیین آستانه روشنایی و مرز)، دو روش کال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مارکتینگ تا تشخیص بیماری ها با مردمک تاریک

انجام مارکتینگ تا تشخیص بیماری ها با مردمک تاریک