مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 18:372022-02-21اقتصادي

بسیاری با ناموسی جلوه دادن جنایت شان در پی فرار از مجازات هستند


سهیلا صادقی فسایی در نشست نشست تحلیل قتل های ناموسی گفت: متأسفانه بسیاری از قاتلان فکر می کنند اگر امر خود را زیرمجموعه قتل ناموسی بیاورند، - خبرنگار مهر ، نشست تحلیل قتل های ناموسی (ورای هیاهو) با همکاری مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی، مرکز مطالعات و تحقیقات زنان دانشگاه تهران و انجمن صیانت بانوان از ارزش های انقلاب اسلامی عصر امروز یکشنبه 2 اسفند در مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی برگزار شد.

پوران ولویون قاضی دیوان عالی کشور و مشاور امور بانوان و خانواده وزیر دادگستری به عنوان اولین سخنران این نشست ابتدا بازخوانی از این جنایت هولناک کرد و گفت: بنده شب گذشته با قاضی پرونده و رییس دادگستری صحبت کردم که نتیجه این صحبتها را می خواهم در قالب واقعیت پرونده در اینجا بازگو کنم.

بر اساس اطلاعاتی که در پرونده موجود است مونا حیدری وقتی ازدواج می کند زندگی رضایت بخشی داشته و هیچ گونه مشکلی در طول زندگی نداشته و نقطه آغاز حادثه از وقتی برایش اتفاق می افتد که با اینستاگرام و این فضای مجازی آشنا می شود.

وی افزود: او در این حادثه با یک کارگر سوری تبار آشنا می شود و طی دو هفته با برنامه ریزی اقدام به فرار می کند و مقدار زیادی پول و طلا و جواهر هم با خود می برد و به صورت غیر قانونی از کشور خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری با ناموسی جلوه دادن جنایت شان در پی فرار از مجازات هستند

بسیاری با ناموسی جلوه دادن جنایت شان در پی فرار از مجازات هستند