مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:522022-02-21اقتصادي

بیش از 265 هزار اصفهانی در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کردند


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تاکنون 265 هزار و 897 نفر در این استان برای خانه داران شدن در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده اند.

- اظهار داشت: پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در 43 شهر استان که در مرحله نخست، امکان ثبت نام برای آنها فراهم شده بود، در دست اجرا است اما هنوز نتیجه ای ابلاغ نشده است.

او با بیان اینکه بیشترین تعداد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان مربوط به شهر بهارستان با 94 هزار و 421 نفر است، افزود: پس از بهارستان، شاهین شهر با 38 هزار و 700 نفر و فولادشهر با 26 هزار و 828 متقاضی در رُتبه های بعدی، بیشترین ثبت نام ها را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، سبز بودن فرم ج ، نداشتن مالکیت خصوصی، متأهل یا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا را چهار شرط اصلی برای ثبت نام در این طرح برشمرد و گفت: پس از پالایش اولیه و اثبات احراز شرایط متقاضیان، از پذیرفته شدگان برای مراجعه حضوری به اداره کل راه و شهرسازی استان و یا سایر دستگاه های کارگزار و مُجری، دعوت می شود تا سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا پالایش شود.

برنامه ساخت سالانه 50 هزار و 992 واحد در استان اصفهان قاری قرآن با اشاره به اینکه برنامه این استان در طرح نهضت ملی مسکن معادل 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 265 هزار اصفهانی در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کردند

بیش از 265 هزار اصفهانی در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کردند