مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 13:522022-02-21ورزشي

تکلیف مالکیت ساختمان استقلال و پرسپولیس چه می شود؟


با وجود ثبت نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بازار پایه فرابورس، وضعیت مالکیت ساختمان دو باشگاه مشخص نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از 24 سال بالاخره نماد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بازار پایه فرابورس به ثبت رسید تا پس از سال ها وعده، اقدامی عملی در جهت واگذاری این دو باشگاه پر هوادار انجام شود اما در این میان هنوز تکلیف مالکیت ساختمان دو باشگاه مشخص نیست و دقیقا کسی نمی داند این دو باشگاه ساختمانی تحت مالکیت خود دارند یا خیر؟ در سال 1384 و در دوره ریاست محمد دادگان در فدراسیون فوتبال، این فدراسیون از منابع مالی خود با کمک دو باشگاه، ساختمان هایی در حوالی شیخ بهایی برای پرسپولیس و سعادت آباد برای استقلال خریداری کرد و آن زمان سند این ساختمان ها به نام فدراسیون فوتبال زده شد و حالا عملا این ساختمان ها جزو دارایی فدراسیون فوتبال محسوب می شوند.

بر اساس گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی منتهی به 31 خرداد 1400 مربوط به باشگاه پرسپولیس، ساختمان این باشگاه به مبلغ 770 میلیون تومان در سال 1384 خریداری شده که 400 میلیون این مبلغ از سوی فدراسیون فوتبال و بقیه از سوی باشگاه تامین شده است.

از سوی دیگر در گزارش صراحتا عنوان شده که بدهی پرسپولیس در سنوات گذشته از سوی سازمان لیگ به فدراسیون فوتبال پرداخت شده اما هیچ توافقی برای انتقال س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف مالکیت ساختمان استقلال و پرسپولیس چه می شود؟

تکلیف مالکیت ساختمان استقلال و پرسپولیس چه می شود؟