مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 13:022022-02-21سياسي

ظرفیت های منطقه اورامانات باید مورد توجه ویژه مسئولین قرار گیرد


سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: ظرفیت های منطقه اورامانات باید مورد توجه ویژه مسئولین قرار گیرد.

- ، محمد نبی احمدی ظهر دوشنبه در نشست انعقاد تفاهم نامه سه جانبه علمی پژوهشی اورامانات که در کتابخانه مرکزی مرکز اسناد توسعه و کرمانشاه شناسی دانشگاه رازی که با حضور سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و مدیر پایگاه جهانی اورامانات برگزار شد، اظهار کرد: ثبت جهانی اورامانات از نظر فرهنگی، اجتماعی و سیاسی رویداد مهمی است که باید مورد توجه ویژه مسئولین مربوطه قرار گیرد.

وی افزود: ثبت جهانی اورامانات فرصت خوبی را در اختیار دانشگاه رازی قرار داده که می تواند در سطح ملی و منطقه ای به صورت ویژه به آن بپردازد و از این ظرفیت برای پیشبرد و توسعه علمی، کاربردی و تحقیقاتی استفاده کند و نیز دستیابی به اهداف علمی و آموزشی استفاده کند.

سرپرست دانشگاه رازی استان کرمانشاه تصریح کرد: دانشگاه رازی در استان کرمانشاه به عنوان مرجع علمی غرب کشور می تواند در بسط، گسترش و پاسداشت میراث فرهنگی و طبیعی منطقه اورامانات نقش به سزایی داشته باشد.

احمدی بیان کرد: در ارتباط و همکاری سه جانبه ای که امروز بین دانشگاه رازی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و پایگاه جهانی اورامانات برقرار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های منطقه اورامانات باید مورد توجه ویژه مسئولین قرار گیرد

ظرفیت های منطقه اورامانات باید مورد توجه ویژه مسئولین قرار گیرد