مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 17:272022-02-20فناوري

مدیرعامل جدید شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران(TIT) منصوب شد


در مراسمی با حضور مدیرعامل و قائم مقام بانک بانک گردشگری؛ سیدمجید صدری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران(TIT) منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، سیدمجید صدری از بزرگان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است که سوابقی چون مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران، مدیرعاملی شرکت رایتل و عضویت در هیات مدیره چندین شرکت ارتباطی را در کارنامه اش دارد.

همچنین رییس مرکز تحقیقات مخابرات ایران و مشاور رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از دیگر سوابق کاری وی به شمار می رود.

مدیرعامل بانک گردشگری در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران (TIT) گفت: ارائه بهترین خدمات بانکداری به مردم از طریق رشد و توسعه فناوری اطلاعات امکانپذیر است.

مرتضی خامی افزود: خدمات و فعالیت های مبتنی بر بستر فناوری اطلاعات تاکنون نتایج مطلوبی برای بانک داشته که باید بیش از گذشته ادامه یابد.

وی ادامه داد: انتظار می رود شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران با استفاده از تجارب گذشته، در یک مسیر صحیح و منطقی حرکت کند و در راستای اهداف بانک گردشگری گام های مهمی برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل جدید شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران(TIT) منصوب شد

مدیرعامل جدید شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران(TIT) منصوب شد