مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 16:472022-02-20فرهنگي

نمایش عطش و مظلومیت سیستان و بلوچستان در نمایشگاه آبرنگ «نقش نیمروز»


علی پیران، نقاش سیستانی در افتتاحیه نمایشگاه آثار آبرنگش در حوزه هنری گفت: در نمایشگاه «نقش نیمروز» سعی کردم مطالبه گر حقابه سیستان باشم و صدای مظلومیت مردمش را به گوش مسئولان افغانستان برسانم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نمایشگاه آبرنگ نقش نیمروز با آثاری از علی پیران یکی از هنرمندان استان سیستان و بلوچستان در گالری شماره یک خانه عکاسان افتتاح شد.

علی پیران سیستانی خوشنویس و نقاش در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آبرنگ نقش نیمروز گفت: نمایشگاه حاضر محصول تلاش 3 ساله در عرصه نقاشی آبرنگ است.

آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه از طبیعت، معماری و آثاری که در سیستان در شرف نابودی هستند، با تکنیک آبرنگ به تصویر کشیده شده اند.

قالب این آثار عطش و خشکسالی سیستان و بلوچستان را نشان می دهند.

در واقع من در نمایشگاه آبرنگ نقش نیمروز دیروز سیستان و امروز این استان را به تصویر کشیدم تا به گونه ای رسالتم را نسبت به زادگاهم انجام دهم و بگویم استان سیستان که در گذشته آباد بود امروز به دلیل مطالبه حقابه اش وضعیت خوبی ندارد.

او افزود: من سعی کرده ام که در قالب آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه آبرنگ نقش نیمروز مطالبه گر حقابه سیستان باشم و صدای مظلومیت مردم سیستان را به گوش مسئولان افغان برسانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش عطش و مظلومیت سیستان و بلوچستان در نمایشگاه آبرنگ «نقش نیمروز»

نمایش عطش و مظلومیت سیستان و بلوچستان در نمایشگاه آبرنگ «نقش نیمروز»