مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 16:222022-02-20اقتصادي

صادرات اولین محموله سیگار ایرانی به کشور ترکمنستان


مدیر عامل دخانیات ایران ، از صادرات اولین محموله سیگار تیر لایت به کشور ترکمنستان به منظور تأمین نیاز بازار منطقه خبر داد.

- اخبار شرکتها؛ مدیر عامل شرکت دخانیات ایران ، صادرات محصولات خانی را راهبردِ مهم و سیاست گذاری جدید شرکت دخانیات ایران عنوان کرد و گفت: صادرات انواع محصولات دخانی اعم از سیگارت، توتون و تنباکو جزء اهداف و برنامه ریزی ها بود که هم اکنون شاهد تحقق آن هستیم.

وی با بیان اینکه افزایش تدریجی حجم صادرات از برنامه های در دست اقدام شرکت دخانیات است، گفت: این اقدام می تواند در کنار ارزآوری برای کشور، نقش چشمگیری در تجارت خارجی محصولات دخانی را اجرا نماید.

شیخان با اشاره به اهمیت و جایگاه محوری صادرات بعنوان بازوی اصلی سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبری معظم انقلاب، خاطر نشان کرد: تقویت و توسعه کشت توتون و تنباکو در راستای حمایت از کشاورزان زحمتکش این مرز و بوم سیاست های صادرات محور، یکی دیگر از راهبردهای شرکت دخانیات ایران می باشد.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، صادرات را عامل رونق تجاری و اقتصادی این صنعت دانست و اذعان داشت: بازاریابی و تعامل هوشمند با سفارتخانه ها و رایزن های اقتصادی کشورهای خارجی به ویژه کشورهای منطقه و حوزه کشورهای مشترک المنافع CIS برای صادرات محصولات در دستور کار ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات اولین محموله سیگار ایرانی به کشور ترکمنستان

صادرات اولین محموله سیگار ایرانی به کشور ترکمنستان