مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:222022-02-20اقتصادي

افزایش سهمیه میوه شب عید البرز


مدیر تعاون روستایی استان البرز گفت: کاهشی در عرضه سیب و پرتقال شب عید امسال نسبت به سال گذشته در استان وجود ندارد، بلکه با افزایش مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محسن موسوی ظهر یکشنبه در حاشیه بررسی روند توزیع میوه شیء عسد در البرز گفت: بخشی از عرضه میوه تنظیم بازار شب عید در ایام پایانی سال و همچنین تعطیلات نوروز 1401 با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در غرفه های منتخب و بخشی دیگر به صورت هوشمند و با ثبت سفارش به عموم مردم عرضه می شود.

مدیر تعاون روستایی استان البرز با بیان اینکه سال گذشته سهم میوه شب عید استان البرز، 900 تن پرتغال و 500 تن سیب بوده است؛ به افزایش 10 درصدی سهمیه استان در توزیع پرتغال و افزایش 20 درصدی در عرضه سیب تنظیم بازار شب عید در سال جاری اشاره و تصریح کرد: برای امسال سهم استان البرز 1000 تن پرتقال و 600 تن سیب تأمین و تدارک شده است و لذا هیچ گونه کاهشی در خصوص عرضه سیب و پرتقال شب عید امسال در استان وجود ندارد.

موسوی با اشاره به اینکه برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از ازدحام و تشکیل صفوف طولانی، امسال شرایطی فراهم شده است که شهروندان بدون معطلی در صفوف غرفه های عرضه میوه، به صورت اینترنتی ثبت سفارش کنند و میوه مورد نیاز را درب منزل تحویل بگیرند؛ اظهار کرد: مقرر شده بخشی از میوه شب عید به صورت هوشمند، بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهمیه میوه شب عید البرز

افزایش سهمیه میوه شب عید البرز