مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:022022-02-20پزشكي

بستری 552 بیمار کرونایی در گلستان/ 12 شهر گلستان در وضعیت قرمز کرونایی


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از بستری 552 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی این استان خبر داد و گفت: در شرایط فعلی یکی از راه های مؤثر برای حفظ سلامت خود و دیگران مشارکت در واکسیناسیون همگانی است.

- ایسنا/گلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از بستری 552 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی این استان خبر داد و گفت: در شرایط فعلی یکی از راه های مؤثر برای حفظ سلامت خود و دیگران مشارکت در واکسیناسیون همگانی است.

سعید گل فیروزی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر 552 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند که از این تعداد 95 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند 42 نفر از بیماران به دلیل وخامت حال به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

وی گنبدکاووس و رامیان را دو شهر در وضعیت نارنجی کرونایی اعلام کرد و افزود: مابقی شهرهای استان گلستان اعم از گرگان، علی آبادکتول، بندرگز، کلاله، کردکوی، بندرترکمن، گمیشان، آق قلا، آزادشهر، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان به قدرت سرایت بالای سویه امیکرون اشاره کرد و متذکر شد: سرعت انتشار سویه امیکرون بسیار بالا است از طرفی تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 552 بیمار کرونایی در گلستان/ 12 شهر گلستان در وضعیت قرمز کرونایی

بستری 552 بیمار کرونایی در گلستان/ 12 شهر گلستان در وضعیت قرمز کرونایی