مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:572022-02-20اقتصادي

فینوداد؛ میزبان جشنواره بزرگ نهال فین تک


جشنواره بزرگ نهال فین تک از سوی مرکز نوآوری فینوداد و به میزبانی بانک ملی ایران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، این جشنواره رویدادی است که در پایان هر سال با پرداختن به موضوع فین تک در ایران و معرفی مجموعه ای از محصول، راهکار و افراد موثر در این حوزه، برای رشد نوآورانه این صنعت می کوشد.

جشنواره نهال فین تک برای نخستین بار اسفند 1398 همزمان با یازدهمین رویداد فیناپ برگزار شد و دومین دوره آن 14 اسفند 1399 با نگاهی ویژه به اپلیکیشن و راهکارهای برتر در دوران همه گیری کرونا منتخب هایی از بخش های مختلف حوزه فین تک را معرفی کرد.

سومین دوره این جشنواره، روز چهارشنبه 4 اسفندماه از ساعت 17 و 30 تا 21 برگزار می شود و مرکز نوآوری فینوداد به عنوان بازوی شتابدهی و حمایت از استارتاپ های حوزه فینتک در راستای زنجیره ارزش بانک ملی ایران و شرکت های گروه سداد، میزبان این رویداد ملی است.

در این دوره از جشنواره، مساله محوری (حل متناسب و متفاوت دغدغه های انسانی به شکل یک تجربه رضایت بخش)، غنی سازی واقعیت (ارائه یک تجربه غنی شده به کمک فناوری و اطلاعات) و طراحی انسان محور (نگاهی دقیق به تعاملات انسان و سیستم و خلق ارزشی نو در قالب یک تجربه ناب) به منظور ارزیابی اپلیکیشن، محصول و راهکارهایی که به رقابت وارد شوند، معی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینوداد؛ میزبان جشنواره بزرگ نهال فین تک

فینوداد؛ میزبان جشنواره بزرگ نهال فین تک