مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:222022-02-20اقتصادي

جنرال موتورز وارد حوزه ساخت خودروهای خودران می شود


جنرال موتورز قصد دارد به طور جدی در زمینه ساخت خودروهای خودران سرمایه گذاری کند و واحد تولید خودروهای مذکور موسوم به کروز را توسعه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، جنرال موتورز چند ثبت اختراع نیز در زمینه تولید خودروهای خودران داشته و قصد دارد یک وسیله نقلیه خودران روانه بازار کند که نیازی به کنترل انسانی ندارد و هدایت فرمان و ترمز گرفتن این وسیله نقلیه مستقل از تصمیم افراد انجام می شود.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه  های آمریکا می تواند برای صدور مجوز تردد تعداد محدودی وسیله نقلیه خودران به طور موقت در جاده های ایالات متحده اقدام کند.

اما این کار با سختگیری های زیادی انجام می شود.

یکی از خودروهای خودران این شرکت اوریجین نام دارد که با همکاری شرکت هوندا تولید شده و صندلی های آن برای نشستن روبروی یکدیگر قرار گرفته اند و به راحتی 4 مسافر را حمل می کند.

انتظار می رود تولید این خودرو تا اواخر سال 2022  در کارخانه جنرال موتورز در دیترویت به پایان برسد و علاقمندان از سال 2023 قادر به خرید انها باشند.

جنرال موتوروز اولین بار در سال 2018 برای تولید خودروهای خودران برنامه ریزی کرد، اما تا به امروز توفیق چندانی در این زمینه نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنرال موتورز وارد حوزه ساخت خودروهای خودران می شود

جنرال موتورز وارد حوزه ساخت خودروهای خودران می شود