مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 09:522022-02-20اجتماعي

بارش برف در 3 محور مواصلاتی گیلان/ رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند


مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه شاهد بارش خفیف برف در محورهای اسالم - خلخال، پونل - خلخال و بلوردکان - خصیب دشت هستیم، گفت: ترافیک در همه محورها به غیر از محور پونل - خلخال(انسداد فصلی) در جریان است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه شاهد بارش خفیف برف در محورهای اسالم - خلخال، پونل - خلخال و بلوردکان - خصیب دشت هستیم، گفت: ترافیک در همه محورها به غیر از محور پونل - خلخال(انسداد فصلی) در جریان است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از آغاز بارش برف در محورهای کوهستانی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در محورهای اسالم - خلخال، پونل - خلخال و بلوردکان - خصیب دشت هستیم.

وی با بیان اینکه بارش برف تاکنون سه محور مذکور را سفیدپوش کرده است، افزود: در گردنه الماس در محور اسالم - خلخال نیز بارش خفیف برف گزارش کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: ترافیک در همه محورها به غیر از محور پونل - خلخال(انسداد فصلی) در جریان است.

مرادی، از رانندگان خواست برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزت زمستانی به همراه داشته باشند و یادآور شد: 57 راهدارخانه ثابت و سیار در سطح محورهای استان فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در 3 محور مواصلاتی گیلان/ رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند

بارش برف در 3 محور مواصلاتی گیلان/ رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند