مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 23:322022-02-19بين الملل

حزب الله لبنان: آینده از آن مقاومت است


رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: ما قوی هستیم و آینده مقاومت و معادله ای که پهپاد حسان اللقیس آن را ترسیم کرده و این پهپاد ترسیم می کند بزرگتر است و اسراییل را در برابر قدرت های مقاومت شگفت زده قرار خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت النشره، هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی در شهر النبطیه گفت: اگر آمریکا می خواهد با اعمال فشار و محاصره اقتصادی و مالی لبنان دشمن اسراییلی راحت باشد و از شدت نگرانی اش بکاهد هواپیما های ما روز گذشته اسراییل را نگران تر کردند.

صفی الدین افزود: به کسانی که زیر پرچم آمریکا هستند و انتظار رسیدن پول از کشور های حوزه خلیج فارس را دارند می گویم روزی خواهد آمد که آرزوهایتان دود می شود و به هوا می رود و هیچ ارزشی ندارند و کسی که حزب الله را چالش بکشد خرد می شود و در هرجایی باشد شکست می خورد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا با سفارت و هم پیمانانش پول هایی را برای تخریب لبنان از طریق جمعیت هایی به منظور مخدوش کردن وجهه حزب الله صرف می کند و من به شما می گویم طی چهار سال شش میلیون دلار برای طرح بازسازی منازل در البقاع و جنوب صرف کردیم و ما قبلا آن را اعلام نکرده بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: آینده از آن مقاومت است

حزب الله لبنان: آینده از آن مقاومت است