مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 17:372022-02-19سياسي

درخواست های جامعه پزشکی از قاضی القضات


رییس کل سازمان نظام پزشکی در دیدار با رییس قوه قضاییه ضمن اشاره به چالش های اساسی جامعه پزشکی کشور، گفت: هجمه ها علیه جامعه پزشکی، بسیار ناجوانمردانه است.

- ، محمد رییس زاده، روز شنبه 30 بهمن 1400 به همراه هیأت رییسه شورای عالی نظام پزشکی با حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای دیدار و گفت گو کرد.

وی، گزارشی از اهم فعالیت ها و ساختار سازمان نظام پزشکی ارائه داد و گفت: حوزه پزشکی کشور افتخارات بسیاری در سال های پس از انقلاب اسلامی کسب نموده که از آن جمله می توان به تکنیک های پیشرفته درمانی، کسب آموزش در سطوح تخصصی و فوق تخصصی و افزایش ظرفیت عظیم و خارق العاده تعداد پزشکان که بیش از 12 برابر اوایل انقلاب است، اشاره نمود.

رییس زاده به بیان اهمیت مرجعیت جامعه پزشکی و مورد وثوق بودن این جامعه پرداخت و افزود: ایران در حوزه پزشکی خوشنام بوده و هیچ بیماری برای دریافت درمان های پیشرفته نیاز به سفر خارج از کشور ندارد، بلکه پذیرش بیمار از سایر کشورها را نیز داریم.

رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران ضمن اشاره به پیشرفت ها و موفقیت های چشمگیر جامعه پزشکی به 2 چالش اساسی این قشر اشاره کرد و ادامه داد: قوه قضاییه می تواند به عنوان ملجأ و پناهگاه جامعه پزشکی باشد تا حقوق مردم و شکایت های ثبت شده از پزشکان به طور دقیق و عادلانه مورد بررسی قرار گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست های جامعه پزشکی از قاضی القضات

درخواست های جامعه پزشکی از قاضی القضات