مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-19ورزشي

چه شد که کار «فوتبال اترک» به مزایده رسید؟


باشگاه فوتبال اترک با نام «باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی» یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در سال 1398 با خرید امتیاز باشگاه فوتبال مقاومت تهران در لیگ دسته 2 با ورود اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی به عنوان متولی و باشگاه فرهنگی ورزشی اترک به .

- ایسنا/خراسان شمالی باشگاه فوتبال اترک با نام باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در سال 1398 با خرید امتیاز باشگاه فوتبال مقاومت تهران در لیگ دسته 2 با ورود اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی به عنوان متولی و باشگاه فرهنگی ورزشی اترک به عنوان زیرمجموعه سازمان همیاری شهرداری های خراسان شمالی و مالک تیم، تاسیس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدا، سرمربیگری تیم نوپای اترک خراسان شمالی، با امید برای صعود به لیگ دسته یک کشور به فیروز کریمی مربی نام آشنای فوتبال ایران سپرده شد تا شروعی پر قدرت داشته باشد.

استفاده از بازیکنان غیر بومی در عین وجود ظرفیت بالا در فوتبالیست های خراسان شمالی، درگیری با حاشیه ها، قراردادهای کلان یا همان پول پاشی باعث نشد تا این تیم با سرمربیگری آقا فیروز به نتایجی مناسبی دست یابد؛ به نحوی که در آستانه سقوط قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه شد که کار «فوتبال اترک» به مزایده رسید؟

چه شد که کار «فوتبال اترک» به مزایده رسید؟