مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-19اجتماعي

آغاز پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات در لرستان


مدیرکل حج و زیارت لرستان از آغاز پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات در استان خبر داد و گفت: این پیش ثبت نام تا پایان روز جمعه، ششم اسفندماه ادامه دارد.

- سیدحمید مصطفایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات در لرستان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: در راستای سهولت در ارائه خدمات، برنامه ریزی مطلوب تر اعزام زائران عتبات عالیات سامانه پیش ثبت نام اینترنتی توسط این سازمان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات در لرستان تا پایان روز جمعه، ششم اسفندماه ادامه دارد، افزود: متقاضیان می توانند با ورود به سایت http://atabat.

haj.

ir برای خود و همراهان شان پیش ثبت نام کنند.

مصطفایی با تأکید بر اینکه اعزام های این دوره برنامه ریزی شده فقط به صورت هوایی است و در صورت اعلام مجوز اعزام زمینی، شرایط مربوطه متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: پیش ثبت نام به صورت انفرادی و گروهی، حداقل یک و حداکثر 10 نفر است و افرادی که متقاضی اعزام با هم هستند در یک گروه ثبت نام کنند.

مدیرکل حج و زیارت لرستان با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا داشتن کارت واکسیناسیون دارای QR کد و نتیجه منفی آزمایش PCR برای 72 ساعت قبل از پرواز الزامی است، افزود: در صورتی که تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات در لرستان

آغاز پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات در لرستان