مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 08:472022-02-19حوادث

فرشتگان نجات


تاریخ فعالیت های امدادونجات جمعیت هلال احمر را که ورق می زنیم، ردپایی از حضور مستقیم زنان و دختران داوطلب هلال احمر به واسطه روحیه لطیف و زنانه شان در ماموریت های نجات دیده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، 40 کیلومتری محور شهداد به کرمان، درست بعد از تونل سیرچ یکی از سردترین مناطق استان کرمان که همواره بارش برف زمستان مردم زیادی را برای تفریح و برف بازی به سمت خود می کشد، واژگونی یک دستگاه خودروی ساینا با هشت سرنشین به علت سرعت زیاد و برخورد با گاردریل کنار جاده حادثه دلخراش و خونینی را رقم زد.

در این حادثه هنگام برخورد خودرو با گاردیل در ابتدا کودک چهار ساله ای از خودرو به بیرون پرتاپ شد و باقی سرنشین ها هم هر کدام به سمت وسوی دیگر افتادند.

خودرو های عبوری به محض دیدن حادثه موضوع را به 110 و اورژانس خبر دادند.

کمتر از 12 دقیقه از وقوع این حادثه خودروی حامل بانوان داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان که از اردوی توان افزایی یک روزه خود بازمی گشتند، مانند فرشته های نجات در صحنه حادثه حاضر شدند و به نجات حادثه دیدگان پرداختند.

سلیمه تویسرکانی اولین بانوی داوطلبی بود که بالای سر مصدومان حاضر شد: در حال بازگشت به سمت کرمان بودیم که عبور سریع خودرو های پلیس نگران مان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرشتگان نجات

فرشتگان نجات