مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 00:372022-02-18اقتصادي

لزوم مشارکت بخش خصوصی در توسعه گردشگری بانه


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‎دستی بانه، بر لزوم مشارکت بخش خصوصی در ایجاد و توسعه زیرساخت های بخش گردشگری این شهرستان تاکید کرد.

- سعدالله رحیمی خواه در دیدار با شهردار بانه، اظهار کرد: صنعت گردشگری پایدار رویکرد عمومی و از لحاظ بوم شناختی در بلند مدت مقبول و از نظر اقتصادی موثر و نویدبخش جوامع محلی است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‎دستی بانه، عنوان کرد: ضمن توجه به ظرفیت های موجود و ارائه نیازهای گردشگران و همچنین تقویت مشارکت های بخش خصوصی و شهروندان، باید در برنامه ریزی مدیریت اجرایی گردشگری شهر بانه این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر حمایت از بسته‎ های سرمایه گذاری گردشگری این شهر، افزود: خوشبختانه با رایزنی ها و جلسات متعدد شهرستانی و استانی در آینده نزدیک پروژه منطقه نمونه گردشگری دکانان تعیین تکلیف نهایی خواهد شد.

رحیمی خواه، عنوان کرد: درکنار سایر بسته های سرمایه گذاری گردشگری از جمله پارک های جنگلی حاشیه شهر و نقاط با ارزش طبیعی وفرهنگی شهر بانه، حمایت قانونی لازم از حضور بخش خصوصی ومشارکت همشهریان و سرمایه گذاران در اولویت خواهد بود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‎دستی بانه، با اشاره به اینکه نگاه دولت به بخش خصوصی نگاه حمایتی است، یادآور شد: شهرستان بانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت بخش خصوصی در توسعه گردشگری بانه

لزوم مشارکت بخش خصوصی در توسعه گردشگری بانه