مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 15:472022-02-18سياسي

کشوری که حاضر نیست برای توافقش تضمین بدهد قابل اعتماد نیست


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آمریکا اعلام کرده که تضمین نمی دهد توافق را نقض نکند، گفت: کشوری که تعهدات بین المللی برایش تضمین آور و تعهد آور نیست چرا ادعا می کند که ما به تعهدات بین المللی پایبندیم؟ - حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره کارشکنی و بی عملی آمریکا در مذاکرات، اظهار داشت: این خوی استکباری و روحیه آمریکایی ها در طول تاریخ نشان می دهد که اینها به راحتی زیر بار آن تعهداتی که باید بروند نمی روند و بیشتر به دنبال کسب امتیاز و گرفتن فرصت برای رسیدن به مقاصد و منافع خود هستند.

وی افزود: آمریکایی ها حتما قابل اعتماد نیستند بنابراین چه در برجام بیایند و چه نیایند و چه با حضور و چه عدم حضورشان هیچ صداقتی ندارند و در عمل نشان دادند که پایبند به هیچکدام از موازین بین المللی نیستند؛ لذا باید بحثمان را با طرف های دیگر برجام تمام کنیم و آنها را ملزم کنیم که به تعهدات عمل شده خود -در توافقی که در حال شکل گرفتن است- تضامین لازم را داشته باشند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: آمریکا اعلام کرده که ما تضمین نمی دهیم؛ کشوری که تعهدات بین المللی برایش تضمین آور و تعهد آور نیست چرا مدعی مقر سازمان ملل مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشوری که حاضر نیست برای توافقش تضمین بدهد قابل اعتماد نیست

کشوری که حاضر نیست برای توافقش تضمین بدهد قابل اعتماد نیست