مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-18حوادث

تانکر حمل قیر در شیراز سوخت


رییس سازمان آتش نشانی شیراز، از حریق یک تانکر حامل قیر در محوطه کارخانه ای در سیاخ دارنگون براثر بی احتیاطی و روشن ماندن بیش از حد المنت مخزن این تانکر خبر داد.

- محمدهادی قانع جمعه 29 بهمن در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: وقتی کارگران متوجه بروز این حادثه شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 14 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز ساعت 4:09 دقیقه بامداد امروز، به جاده سیاخ دارنگون اعزام شدند.

او افزود: براساس اظهارات شاهدان این حادثه، روشن مانده بیش از حد المنت موجود در مخزن تانکر حمل قیر، باعث آتش سوزی و شعله وری این تانکر شده بود.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل، پس از برقراری ایمنی و خارج کردن کارگران از محل حادثه، به وسیله تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله های آتش شدند.

قانع ادامه داد: با توجه به شعله های سرکش آتش نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه و با سرعت عمل خود در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی این تانکر را در اختیار خود درآوردند و از سرایت آتش به دیگر نقاط کارخانه جلوگیری کردند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: تیم اطفایی بعد از ایمنی کامل محل، با ارائه تذکرات ایمنی به مالک خودرو به عملیات خود پایان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تانکر حمل قیر در شیراز سوخت

تانکر حمل قیر در شیراز سوخت