مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-18اقتصادي

امکان تامین آب کشت شلتوک را نداریم/کشاورزان برای ما تعهد ایجاد نکنند


معاون مطالعات جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه امکان تامین آب مورد نیاز کشت شلتوک در تابستان سال آینده را نداریم، گفت: کشاورزان با اجاره اراضی کشاورزی خود و یا با انعقاد قرار داد برای پیش فروش کردن برنج برای ما تعهد ایجاد نکنند.

- علی شهبازی  معاون مطالعات جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با بیان اینکه  امکان تامین آب مورد نیاز کشت شلتوک در تابستان سال آینده را نداریم، اظهار کرد: کشاورزان  با اجاره اراضی کشاورزی خود و یا با انعقاد قرار داد برای پیش فروش کردن برنج برای ما تعهد ایجاد نکنند.

وی با اشاره  به هشداری که در خصوص منابع آبی در حوضه کرخه داده شده است، افزود: با توجه به منابع آبی که در این حوضه وجود دارد به هیچ عنوان امکان تامین آب مورد نیاز کشت شلتوک را نخواهیم داشت.

معاون مطالعات جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه سازمان آب و برق فقط آب مورد نیاز شلتوک را نمی تواند تامین کند یا در مورد کشت محصولات دیگر نیز وضعیت به همین صورت است، گفت:در حوضه کرخه کشت تابستانه وجود ندارد و تمام تمرکز ما به تامین آب مورد نیاز شرب ، دام های سنگین و نیازهای زیست محیطی تالاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تامین آب کشت شلتوک را نداریم/کشاورزان برای ما تعهد ایجاد نکنند

امکان تامین آب کشت شلتوک را نداریم/کشاورزان برای ما تعهد ایجاد نکنند