مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 09:422022-02-18حوادث

طرح برخورد با ارازل و اوباش فاروج با دستگیری 16 نفر انجام شد


فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: در اقدامی و با اجرای طرح مقابله با اراذل واوباش 16 نفر از این افراد در این شهرستان دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فاروج، صبح امروز، سرهنگ علیرضا پوربه، فرمانده انتظامی شهرستان فاروج، اظهار کرد: طرح مقابله با اراذل واوباش به مدت 10 روز در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی در سطح شهرستان فاروج به اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در اجرای این طرح تعداد 16 نفر از اراذل واوباش که مرتکب جرائم مختلفی همچون نزاع و درگیری با سلاح سرد، عربده کشی و مزاحمت برای نوامیس، تیراندازی مسلحانه، درگیری با مأموران انتظامی و غیره شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج همچنین بابیان اینکه 5 مورد اجرای طرح توسط یگان های انتظامی صورت گرفت، افزود: از اراذل واوباش دستگیرشده اقلامی همچون فشنگ جنگی، 200 عدد انواع قرص غیرمجاز، چند قبضه سلاح سرد و مشروبات الکی کشف و ضبط شد.

سرهنگ پوربه بابیان اینکه در این طرح تعداد 7 نفر از اراذل واوباش به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: پلیس اجازه هیچ گونه بی نظمی و ناامنی را به اراذل واوباش و مخلان نظم و امنیت نداده و با ارتقاء توان و آمادگی لازم در تمامی زمینه ها برای ارائه خدمات به مردم آماده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح برخورد با ارازل و اوباش فاروج با دستگیری 16 نفر انجام شد

طرح برخورد با ارازل و اوباش فاروج با دستگیری 16 نفر انجام شد