مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 09:422022-02-18سياسي

شهید «ابراهیم هادی» دلگرمی رزمندگان در شرایط سخت محاصره بود


رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگان در شرایط محاصره با اذان شهید «ابراهیم هادی» نماز جماعت اقامه می کردند، گفت: وجود شهید هادی دلگرمی رزمندگان در آن شرایط بود.

- ، سردار مهدی رمضانی شامگاه پنج شنبه در چهارمین یادواره مردمی شهید ابراهیم هادی و شهدای مدافع حرم استان گیلان با اشاره به توجه و دستگیری شهدا از کسانی که برای آنها خدمت می کنند، اظهار کرد: خداوند 18 مقام در قرآن به شهدا عنایت کرده است.

نویسنده کتاب راز کانال کمیل با اشاره به ویژگی شهید ابراهیم هادی که منجر به رسیدن وی به چنین مقام والایی شد، بیان کرد: شهدا اهل کمک به دیگران بودند و برای مردم جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه جوانان زیادی با کمک و عنایت شهید هادی راه مستقیم الهی را پیدا کرده و هدایت شدند، افزود: علت عدم موفقیت برخی مسئولان در جذب جوانان و انتقال ارزش ها نداشتن خلوص نیت و توجه نکردن به رضایت الهی است.

سردار رمضانی ادامه داد: شهدا در 8 سال جنگ تحمیلی با دست خالی اما نیت خالصانه و ایمان راسخ مقابل دشمن ایستادند لذا مسئولان نیز باید به راه و سیره شهدا برگردند.

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه اگر نیت خدمت به مردم را داشته باشیم شهدا به ما کمک می کنند، بیان کرد: اولین مقام شهدا زندگی جاودان و روزی ویژه نزد خداوند است که این مقام به هیچ یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید «ابراهیم هادی» دلگرمی رزمندگان در شرایط سخت محاصره بود

شهید «ابراهیم هادی» دلگرمی رزمندگان در شرایط سخت محاصره بود