مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 08:222022-02-18بين الملل

اعلام اعتراض اوکراین به سفیر رژیم صهیونیستی


درخواست یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی از روسیه برای تخلیه صهیونیست ها از اوکراین با مخالفت و واکنش مقامات اوکراینی روبرو شده و سفیر این رژیم در اوکراین به وزارتخارجه احضار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از تایمزاسراییل، اوکراین روز پنجشنبه سفیر رژیم صهیونیستی در کیف را در اعتراض به درخواست کمک این رژیم از مسکو برای کمک به تخلیه شهروندان در صورت وقوع جنگ توبیخ کرد.

روز چهارشنبه، سایت خبری آکسیوس گزارش داده بود که آلون اوشپیز ، مدیر کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با میخاییل بوگدانوف ، معاون وزیر امور خارجه روسیه، از او در صورت حمله به اوکراین برای تخلیه صهیونیست ها کمک خواسته بود.

مقامات صهیونیستی گفتند: کیف که غرب را به واکنش بیش از حد به تهدیدهای روسیه با تخلیه شهروندان و دیپلمات ها متهم کرده است، از این اقدام تل آویو نگران شده و مایکل برادسکی ، سفیر تل آویو را برای توضیح به وزارت خارجه اوکراین احضار کرده است.

روز چهارشنبه، برادسکی همچنین گفته بود که احتمال حمله روسیه به اوکراین حداقل تا پایان فوریه روی میز باقی خواهد ماند.

یایر لاپید ، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده که این رژیم پیش نویس طرحی اضطراری را برای تخلیه زمینی اسراییلی ها از طریق لهستان، مجارستان، اسلواکی، مولداوی و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اعتراض اوکراین به سفیر رژیم صهیونیستی

اعلام اعتراض اوکراین به سفیر رژیم صهیونیستی