مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 03:172022-02-17بين الملل

سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین توبیخ شد


سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین به خاطر تماس انجام شده میان دو دیپلمات ارشد این رژیم و روسیه درباره کمک برای خروج صهیونیست ها از اوکراین، احضار و توبیخ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، مایکل برودسکی سفیر رژیم صهیونیستی در کی یف روز پنجشنبه به وزارت امور خارجه اوکراین احضار شده و مورد توبیخ قرار گرفت.

به نوشته روزنامه تایمز آو اسراییل ، روز چهارشنبه وبگاه خبری آکسیوس نوشته بود آلون آشپیز مدیرکل وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با میخاییل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه، از مسکو برای تخلیه صهیونیست ها از اوکراین درخواست کمک کرده است.

در همین راستا، برودسکی به وزارت امور خارجه اوکراین احضار شد و به نوشته این تایمز آو اسراییل، مشاجره سختی میان آن ها شکل گرفت.

اوکراینی ها پیش از این نیز بابت خروج دیپلما ت های کشورهای غربی از کی یف انتقاد کرده بود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از یک دیپلمات اوکراینی نوشت، خطاب به سفیر رژیم صهیونیستی گفته شد: شما با ما چطور رفتار می کنید؟ نکند مثل نوار غزه [می خواهید رفتار کنید]؟ این کارهای شما بی معنی است .

سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی گفت، سفیر این رژیم توضیح داد که قصد او از تماس با بوگدانوف که نماینده رییس جمهور روسیه در امور غرب آسیا نیز محسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین توبیخ شد

سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین توبیخ شد