مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-17اجتماعي

اجرای طرح «شناسایی استعدادهای قرآنی محلات» در کردستان


مدیرکل اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: طرح «شناسایی استعدادهای قرآنی محلات» در قالب مسابقات قرآنی محله محور در مساجد و بقاع متبرکه استان کردستان اجرا می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: طرح شناسایی استعدادهای قرآنی محلات در قالب مسابقات قرآنی محله محور در مساجد و بقاع متبرکه استان کردستان اجرا می شود.

خلیل همتی، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اجرای مسابقات قرآنی محله محور در اوایل انقلاب اسلامی در سطح مساجد، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان تصمیم به احیای این طرح قرآنی گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا طرح شناسایی استعدادهای قرآنی محلات در قالب مسابقات قرآنی محله محور در مساجد و بقاع متبرکه استان کردستان طراحی و تدوین شد، افزود: مسابقات قرآنی محله محور برای اولین بار همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در امامزادگاه هاجر و سارای شهرستان قروه برگزار شد.

رییس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: این طرح با هدف ایجاد رقابت سالم قرآنی بین مردم، فراهم کردن زمینه لازم برای شناسایی قاریان و حافظان قرآنی در سطح محلات، تشویق جوانان و تلاش برای جذب حداکثری مردم در برنامه های قرآنی اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «شناسایی استعدادهای قرآنی محلات» در کردستان

اجرای طرح «شناسایی استعدادهای قرآنی محلات» در کردستان