مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-17دانش

نوزدهمین نشست علمی دانش آموختگان دانشگاه تهران برگزار می شود


دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه تهران از برگزاری نوزدهمین نشست علمی دانش آموختگان این دانشگاه با موضوع «فرزندپروری و خانواده در حال گذار» خبر داد.

- دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه تهران از برگزاری نوزدهمین نشست علمی دانش آموختگان این دانشگاه با موضوع فرزندپروری و خانواده در حال گذار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس اعلام دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه تهران، نشست علمی دانش آموختگان دانشگاه تهران با موضوع فرزندپروری و خانواده در حال گذار روز چهارشنبه 4 اسفند 1400 از ساعت 10 تا 12 به صورت مجازی برگزار می شود.

دکتر فاطمه نصرتی، رییس دفتر ارتباط با دانش آموختگان و دبیر نشست، دکتر علی اکبر ارجمندنیا، دانشیار و مدیر گروه روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی و دانش آموخته دانشگاه تهران، دکتر جلیل فتح آبادی، دانشیار و مدیر گروه روان شناسی کاربردی دانشگاه شهید بهشتی و دانش آموخته دانشگاه تهران، دکتر کیوان کاکابرایی، دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر روان شناسی بالینی و رییس انجمن کودکان استثنایی(استان کرمانشاه) و دانش آموخته دانشگاه تهران، سخنرانان نوزدهمین نشست علمی با موضوع فرزندپروری و خانواده در حال گذار خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوزدهمین نشست علمی دانش آموختگان دانشگاه تهران برگزار می شود

نوزدهمین نشست علمی دانش آموختگان دانشگاه تهران برگزار می شود