مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-17اقتصادي

ساماندهی مشاغل با روش های به روز انجام می شود


معاون خدمات شهری شهرداری شیراز تاکید کرد: طرح هایی که قرار است برای ساماندهی مشاغل ارائه شود باید با روش های به روز و جدید انجام شود تا نتیجه مثبتی به همراه داشته باشد.

-   غلامرضا غلامی عصر چهارشنبه 27 بهمن در نشست تخصصی ساماندهی صنوف مشاغل و فعالیت های شهرداری های نیز گفت: طرح هایی که قرار است برای ساماندهی مشاغل ارائه شود باید با روش های به روز و جدید انجام شود تا نتیجه مثبتی به همراه داشته باشد.

او ادامه داد: برای رسیدن به یک ساماندهی موثر باید هم افزایی هایی بین مجموعه های شهرداری و سایر سازمان های ذی ربط انجام شود.

بیان کرد: در هر حوزه ای برای اجرای اهداف باید تمام روش ها و وضعیت های اجتماعی بررسی و در قالب قوانینی و مقررات سازمانی، ساماندهی شود.

تلاش سازمان ها ربط برای کاهش از مشکلات دستفروشان سید حبیب راضی، مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشورنیز در این نشست با بیان اینکه باید با تلاش شهرداری ها و سازمان های ذی ربط از مشکلات دستفروشان کاسته شود، گفت: طی چند ماه اخیر جلسات مختلفی برگزار و بخشنامه های متعددی در راستای برطرف شدن مشکل معیشت دستفروشان در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: در حال حاضر تعداد 830 بازارچه هفتگی و روز بازار در کشور وجود دارد که این تعداد سهم شهرداری تهران 40 بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی مشاغل با روش های به روز انجام می شود

ساماندهی مشاغل با روش های به روز انجام می شود