مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-17سياسي

از دو اذان جدید با مجوز پخش استانی رونمایی شد


مراسم رونمایی از دو اذان مصوب با مجوز پخش از شبکه استانی مازندران، در ارتباط تصویری بین شورای عالی قرآن و صدا و سیمای مرکز ساری، با حضور سیدعلی سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن برگزار شد.

- ، مراسم رونمایی از دو اذان مصوب با مجوز پخش از شبکه استانی مازندران، در ارتباط تصویری بین شورای عالی قرآن و صدا و سیمای مرکز ساری، با حضور سیدعلی سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن، محمدتقی میرزاجانی معاون اجرایی، کریم دولتی معاون پژوهش و برنامه ریزی، علی قاسم آبادی معاون نظارت و مهدی تیموری مدیر تولید شورا، همچنین با حضور هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران، رحمانی مدیر روابط عمومی و رجبی مسئول امور قرآنی مرکز برگزار شد.

مراسم رونمایی از دو اذان مصوب با صدای مصطفی قاسمی و مجتبی کریمی، با تلاوت قاسمی آغاز شد و در ادامه محمدتقی میرزاجانی معاون اجرایی شورای عالی قرآن به ارائه گزارشی از فرآیند تولید این دو اذان پرداخت.

وی گفت: کارورزی مؤذن مجتبی کریمی در چند نوبت به صورت حضوری در استودیوی شورای عالی قرآن و همچنین به صورت مجازی با کارشناسی سیدمحمد کرمانی و عباس امام جمعه انجام شد.

اذان قاری و مؤذن ممتاز مصطفی قاسمی هم با کارورزی غیرحضوری همراه بود که در نهایت هر دو اذان با کارشناسی علی قاسم آبادی، چندی پیش در صدا و سیمای مازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دو اذان جدید با مجوز پخش استانی رونمایی شد

از دو اذان جدید با مجوز پخش استانی رونمایی شد