مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 08:372022-02-17اقتصادي

اصلاح فضای کسب و کار تولید در اردبیل را سرعت می دهد


اصلاح فضای کسب و کار و تسهیل صدور مجوزها تولید را شتاب بیشتری می بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحامد عاملی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اردبیل اظهار کرد: تمامی دستگاه های صادرکننده مجوز برای سهولت و بهبود فضای کسب و کار باید به کاهش فرآیندها کمک کنند تا با مانع زدایی بسترهای لازم برای جلب رضایت کارآفرینان و سرمایه گذاران به وجود آید.

وی برگزاری جلسات منظم با هدف اصلاح و بهبود فضای کسب و کار را در استان یادآور شد و خاطرنشان کرد: در کنار حضور مدیران شرکت های خدمات رسان در این جلسات، نظام مهندسی، راه و شهرسازی و برخی دستگاه های اجرایی با حضور مستمر می توانند قوانین مزاحم را رفع کرده و به بهبود فرآیندها کمک کنند.

استاندار اردبیل بانک های عامل را از مانع تراشی در مسیر پرداخت تسهیلات برحذر داشت و گفت: در ماه پایانی سال نباید به بهانه کمبود منابع قفلی بر در واحدهای تولیدی زده شود بلکه بهتر است تا روز آخر کاری پرداخت تسهیلات برای واحدهای صنعتی و تولیدی در دستور کار بانک ها باشد.

عاملی ترخیص تجهیزات تله سیژ مشگین و خلخال را از طریق سازمان اموال تملیکی و گمرک یادآور شد و بیان کرد: در روزهای آینده با مصوبه ستاد تسهیل این تجهیزات با پرداخت حق و حقوق قانونی به سرمایه گذاران واگذار می شود تا به سرعت پروژه گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح فضای کسب و کار تولید در اردبیل را سرعت می دهد

اصلاح فضای کسب و کار تولید در اردبیل را سرعت می دهد