مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 22:172022-02-16ورزشي

دعوت 3 کشتی گیر آذربایجان غربی به سومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد


رییس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی گفت: سه آزادکار استان به سومین مرحله اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی کشتی ناشنوایان و کم شنوایان دعوت شدند.

- عبدالسلام معروفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در راستای حضور قدرتمند تیم ملی ایران در بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان 2021 برزیل علی شکیبازاده از ارومیه، شهاب رحیمی از بوکان و حسین سیفلو از خوی سه کشتی گیر آذربایجان غربی به سومین اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه این سه کشتی گیر ناشنوا و کم شنوا در مراحل اول و دوم اردوی تیم ملی نیز حضور داشتند گفت: این ورزشکاران در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در استان قزوین موفق به کسب مدال های رنگین طلا، نقره و برنز شده  و مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفتند.

معروفی ادامه داد: سومین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جهت اعزام به المپیک تابستانی ناشنوایان 2021 برزیل از 23 بهمن لغایت 3 اسفندماه به میزبانی استان قزوین برگزار می شود .

گفتنی است علی شکیبا زاده کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم ارومیه ای است که پیشتر در مسابقات جوانان 2018 روسیه با کسب مدال نقره بر سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت 3 کشتی گیر آذربایجان غربی به سومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد

دعوت 3 کشتی گیر آذربایجان غربی به سومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد