مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 20:022022-02-16فرهنگي

سفیر ژاپن در ایران به تماشای نمایش چمدان نشست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آقای کازوتوشی آیکاوا سفیر کشور ژاپن در ایران به همراه آقای ماتسوشیتا از مسئولین بخش فرهنگی سفارت ژاپن، - کازوتوشی آیکاوا سفیر ژاپن،  شب گذشته به تماشای نمایش چمدان به کارگردانی آریو راقب کیانی نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آقای کازوتوشی آیکاوا سفیر کشور ژاپن در ایران به همراه آقای ماتسوشیتا از مسئولین بخش فرهنگی سفارت ژاپن، شامگاه سه شنبه، با حضور در تماشاخانه اهورا به تماشای نمایش چمدان به نویسندگی کوبو آبه و کارگردانی آریو راقب کیانی نشستند.

ایشان پس از تماشای این اثر، نظر خود را اینگونه عنوان داشتند که؛ کارگردانی بسیار خوبی را در نمایش شاهد هستیم و بازی هنرپیشه ها و بازیگران نمایش بسیار عالی است و توانستند به خوبی کوبو آبه را تصویر کنند.

به خصوص آنکه در دوران کوویید همه شخصیت ها تلاش می کنند که به داخل چمدان بروند.

ایشان ادامه دادند که نمایش نشان می دهد چگونه می توانیم با دنیای بیرون از درون آن چمدان ارتباط برقرار کنیم و این موضوع موقعیت جالبی را پدید آورده بود.

کازوتوشی آیکاوا سفیر ژاپن راجع به ارتباط فرهنگی دو کشور ابراز داشتند که این نمایش و دیگر نمایش ها می تواند یک پل ارتباطی بین دو کشور باشد و ژاپن فقط محدود به مانگا (رمان گرافیکی) نیست، بلکه نمایشنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ژاپن در ایران به تماشای نمایش چمدان نشست

سفیر ژاپن در ایران به تماشای نمایش چمدان نشست