مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 18:372022-02-16پزشكي

جدال نفس گیر 90 بیمار گلستانی با کرونا/ 8 شهر گلستان در وضعیت قرمز کرونایی


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از بستری 548 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان خبر داد و گفت: از این تعداد 90 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

- ایسنا/گلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از بستری 548 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان خبر داد و گفت: از این تعداد 90 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

سعید گل فیروزی در گفتگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر 548 نفر در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند که از این میزان 90 نفر هست بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند 47 نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هشت شهر استان گلستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، افزود: شهرستانهای گرگان، علی آبادکتول، بندرگز، کلاله، کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و آق قلا در شرایط قرمز و شهرستان های آزادشهر، رامیان، گنبدکاووس، مینودشت و گالیکش در شرایط نارنجی کرونای قرار دارند، همچنین مراوه تپه تنها شهر با وضعیت زرد کرونایی در استان گلستان است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از مردم گلستان خواست نسبت به تزریق دوز سوم واکسن کرونا اهتمام ویژه داشته باشند و تاکید کرد: علاوه بر تزریق واکسیناسیون، استفاده از ماسک، رعایت شیوه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال نفس گیر 90 بیمار گلستانی با کرونا/ 8 شهر گلستان در وضعیت قرمز کرونایی

جدال نفس گیر 90 بیمار گلستانی با کرونا/ 8 شهر گلستان در وضعیت قرمز کرونایی