مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-16سياسي

تأمین امنیت غذایی با حمایت از دام پزشکی محقق می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ولی اسماعیلی ظهر امروز در نشست مشترک با فرماندار شهرستان گرمی و مدیرکل دام پزشکی استان اردبیل اظهار کرد: مشارکت جدی در تبیین خدمات دام پزشکی و برجسته سازی آن در سطح استانی و ملی ضروری بوده و تأمین امنیت و تضمین سلامت مواد غذایی با حمایت از دام پزشکی محقق می شود.

وی با اشاره به این که کمبود نیروی انسانی در دام پزشکی با توجه به حجم و گستره کاری کاملا ملموس و مشهود است، افزود: در کمیسیون اجتماعی مجلس نهایت تلاش خود را در راستای تأمین نیروی انسانی انجام خواهیم داد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گسترش خدمات دام پزشکی در مناطق محروم استان اردبیل و حمایت از فعالیت های بخش خصوصی در این مناطق اهمیت دارد.

اسماعیلی ضمن استقبال از احداث کشتارگاه صنعتی دام در شهرستان گرمی، بیان کرد: اگر محدودیت و مانعی در احداث این کشتارگاه باشد، باید با همکاری بین بخشی دستگاه های اجرایی و ارگان های مرتبط، این محدودیت ها را مرتفع نماییم.

وی تصریح کرد: اجرای طرح سراسری واکسیناسیون رایگان تب برفکی در جمعیت دام روستایی و عشایر منطقه و استان اردبیل توسط دام پزشکی گامی مهم در حفظ و حراست از سرمایه دامی بوده و حراست از سرمایه دامی به مثابه ایجاد اشتغال و حمایت از تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین امنیت غذایی با حمایت از دام پزشکی محقق می شود

تأمین امنیت غذایی با حمایت از دام پزشکی محقق می شود