مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 15:072022-02-16ورزشي

عکاسی که به خاطر ثبت لحظه های ناب، کوهنوردی حرفه ای شد


عکاسی مرا به دنیای از تجربه های متفاوت برد، از کوهنوردی و ثبت لحظه های نو و بدیع، تا آموختن از طبیعت و با اراده و محکم شدن مثل کوه.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروستان، تلفیق کوهنوردی با عکاسی یعنی به ثبت رسیدن گوشه های نادیده و ناشناخته طبیعت و شریک کردن بینندگان در لذت دیدن مکان های بکر و عظمت طبیعت.

و این یکی از کارهایی است که محمد جواد جوکار، جوان خوش آتیه سروستانی به خوبی از پس آن برآمده است، که با دیدن موفقیت و پشتکارش در هر دو حوزه، مصمم شدم تا با او، گفت و گو کنم.

با جوکار در آتلیه عکاسی اش ملاقات می کنم جایی که کار می کند تا هزینه رویاهایی که در سر دارد را تامین کند؛ رویای فتح قله های مرتفع و صعب العبور، چون باور دارد که روح و جسم انسان، توانایی رسیدن به هرچیزی که اراده کند را، دارد.

با توجه به اینکه جوکار در هنر و ورزش، حرفه ایست وحرفی برای گفتن دارد شروع مصاحبه کمی سخت بود ولی ابتدا از عکاسی شروع کردیم، البته خودش که می گوید به کوهنوری علاقه مند شدم تا عکس های خاص از طبیعت بگیرم.

جوکار گفت: عکاسی از طبیعت و مناطق دیدنی را از سروستان شروع کردم، یادم می آید که ترم 4 دانشگاه رشته مهندسی می خواندم که دو دل شدم برای تغییر رشته، از طرفی شور عکاسی داشتم و از طرفی حیف بود که بعد از دو سال درس خواندن و تلاش، دانشگاه را رها کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاسی که به خاطر ثبت لحظه های ناب، کوهنوردی حرفه ای شد

عکاسی که به خاطر ثبت لحظه های ناب، کوهنوردی حرفه ای شد