مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-16سياسي

اهدای ویلچر به افراد دارای معلولیت توسط شهرداری تهران


شهردار منطقه13 تهران از اجرای پویش اهدای ویلچر به افراد دارای معلولیت تهران و مناطق محروم کشور خبر داد و گفت: این پویش همزمان با میلاد حضرت علی (ع) آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس،  محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 تهران گفت :به منظور ارائه خدمات اجتماعی و تأمین اقلام کمک توانبخشی به نیازمندان دارای معلولیت، پویش اهدای ویلچر به افراد دارای معلولیت شهر تهران و مناطق محروم به ابتکار اداره سلامت منطقه 13 راه اندازی شد.

  وی با بیان اینکه،  این پویش همزمان با میلاد حضرت علی(ع)  در سال جاری آغاز و تا میلاد این امام همام در سال آینده ادامه می یابد افزود : این اقدام با استفاده از ظرفیت و تعامل خیرین منطقه 13 انجام شده است .

شهردار منطقه13 اظهار داشت: در نظر داریم، با شناسایی افراد نیازمند داری معلولیت در شهر تهران و مناطق محروم کشور و بررسی درخواست آنها ، تعداد زیادی ویلچر به افراد واجد شرایط اهدا کنیم .

  علی احمدی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت نیاز و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 02196039550 اداره سلامت شهرداری منطقه 13 تماس بگیرند و درخواست خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای ویلچر به افراد دارای معلولیت توسط شهرداری تهران

اهدای ویلچر به افراد دارای معلولیت توسط شهرداری تهران